2014. április 7., hétfő

Sokat akar a szarka :-)

Nagyjából fél évre elegendő tervem van, majd néha megvizsgálom, mire jutottam velük. Nem biztos, hogy mindig el is mondom :-D

- Amaryllis tesztkötés, lehetőleg tegnaptól. (Kézzel festett superwash BFL gyapjú, csillaghegyi beszerzés, a Fonalclubtól)
- Nemcsak ígérgetni, hanem tényleg befejezni a vitrázsfüggönyt (a sok-sok Catania, de már csak az összedolgozás hiányzik, feketével)
- Elkezdeni a Muir stólát, különben nem lesz kész júniusig (Drops Lace)
- Most már akkor megcsinálni a Forget-me-knot kendőt, ha egyszer meggondolatlanul belehorgoltam tegnap (Drops Delight)
- Legalább elkezdeni a cikcakkos babatakarót (Alize Cotton Gold)
- Cirógatni, nézegetni, szagolgatni (titokban esetleg puszilgatni) a Csongor Zsófi-féle csodagyönyörűséges selyem-gyapjú keverékfonalat, aztán majd egyszer talán eldönteni, mi legyen belőle, bár szerintem már motringban is tökéletes.

A terveimnek a megvalósulási aránya egyébként viszonylag alacsony. Pl. ha megnézzük, hogy álltam október végén, amikor EZT a bejegyzést írtam, és végül ezekből mi lett, akkor megállapíthatjuk, hogy:

- be kell fejeznem a kalapomat - befejeztem!
- fekete-szürke sál - el se kezdtem
- terepmintás fiúsapka, min. 2 db - egy MAJDNEM elkészült, de kicsi lett, és úgy maradt
- vonatos sál - el se kezdtem, a sapka se kellett Bencének :-( 
- zokni - egy pár kész lett, egyet pedig elkezdtem, de vissza is bontottam
- zoknizoknizoknizokni - peeeersze...
- cuccok a lakóotthonnak az adventi vásárra - ezt-azt azért küldtem, de bevallom, részben a régiek közül válogattam össze
- patkányok - azok se lettek 
- és akkor még hol az a pulcsi, amit kinéztem magamnak...... - már arra se emlékszem, melyiket néztem ki 

Szóval azért nem kell mindent elhinni, amit mondok :-) 


3 megjegyzés:

  1. Ó, ne is mondd, nálunk is mindig kilométerekkel előrébb jár a tervlista, mint a kész daraboké. Valamint beszerezni is így szoktuk a turkálós holmikat, hogy ebből majd ezt, abból majd azt, amabból meg még nem tudom, de olyan jó a színe-mintája, hogy muszáj hazavinni... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ... aztán esetleg kiderül, hogy már nem tetszik annyira, vagy valami teljesen mást akarsz kipróbálni, esetleg elmúlt az egyik évszak, és itt a másik... ezer és egy oka van, amiért felborul a sorrend :-D

      Törlés