2014. április 28., hétfő

A vonatozás áldásos hatása a horgolt kendőkre

Odafigyelős munkát nekem nem érdemes magammal vinnem, ha utazom, mert úgyis az a vége, hogy elrontom, és később nagy anyázások közepette vissza kell bontanom az egészet, de ez a kendő igazi pihenőprojekt volt, csak a kezem csinálta, az eszem meg járt, amerre akart.

Viszonylag lassan készült el, három hét alatt, de ha azt vesszük, hogy közbejött az Amaryllis-tesztkötés tíz napja, akkor meg igazából ez is egy hihetetlenül gyors meló volt.

A Delighthoz fűződő szerelmetes kapcsolatomról korábban már beszámoltam, ezt nem is ragozom tovább, jó kis hippis-fesztiválozós háromszöget horgoltam magamnak már megint.




4 megjegyzés:

  1. De ügyes vagy, hogy tudsz ilyen gyorsan kötni-horgolni? Tetszik a szine!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igazából én nem horgolok ám gyorsan, sőt. Csak hétvégenként sokat szoktam vonatozni, és hétköznap esténként sincs más dolgom itthon. Így azért lehet haladni :-)

      Törlés
  2. Mindig irigyeltem a horgolást - én inkább kötős vagyok... nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-) Nekem is a kötés a fő sportágam, a horgolásba ennél mélyebben nem is nagyon szoktam belemerülni :-D

      Törlés