2014. április 14., hétfő

Amaryllis-tesztkötés

Kutas-Keresztes Ági mostanában nagyjából minden héten tervez egy kötött kendőt, csak úgy röpködnek kifelé a fejéből a legkülönbözőbb csipkeminták. Nagyon szépek a kendői. Aprólékosan kidolgozott, részletgazdag, rendkívül nőies terveket ad közre - és én itt általában el is bukom a történetet.
Sóhajtozva gyönyörködöm mások munkáiban, közben tökéletesen tisztában vagyok vele, hogy én ezeket a saját ruhatáramba nem tudnám beilleszteni. (Másokéba meg nem akarom :-D )
Úgy alakult, hogy nem is kötöttem még Ágitól soha semmit.

Mostanáig.
Mert amikor - az akkor még névtelen - Amaryllis-kendőt bemutatta, akkor nekem egyből végem is lett. Mintha ezt a kendőjét kifejezetten nekem tervezte volna. Az első sorban tülekedtem, amikor a tesztelésre lehetett jelentkezni, pedig a lassú munkatempóm miatt éppenséggel nem vagyok a tervezők álma (de nyilván meg tudom emberelni magam, ha határidőről van szó).

A kendőhöz a csillaghegyi gyapjúnapon terveztem fonalat venni.... és vettem is, csak éppen az nagyon vékony az eredeti mintában ajánlotthoz képest. Na de olyan szép, hogy végül engedélyt kaptam rá, és használhatom.

Az igazi munkát tegnap kezdtem, a határidő május 5. Még nem sok látszik belőle, de a kötéspróbámat meg tudom mutatni:


Fonal: Superwash BFL, a 2014. év színe, vagyis Radiant Orchid árnyalatban, 400m/100g 
Tű: 3,5 mm
Minta: Amaryllis

(Igen, így lesz az emberből megátalkodott projekthalmozó. Meglát valamit, ami K.E.L.L., és nem ér rá később, hanem M.O.S.T. :-)



2 megjegyzés:

  1. Mostanában az a trendi, hogy az emberek totál össze nem illő ruhadarabokat vesznek fel, szóval simán beillesztheted a ruhatáradba szerintem :) Amúgy nem csodálom, hogy az Amarillisz legyőzött.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem biztos, hogy akarok trendi lenni, ha ehhez össze nem illő cuccokat kell felvennem :-D (Bár tény, hogy néha a megszokott összeállításaim szétrobbantásával és átcsoportosításával meglepően jó eredményt tudok elérni.) Amarillisszel ilyen probléma nem lesz, mert szerintem ez egyenesen nekem van tervezve :-D

      Törlés