2014. április 23., szerda

Az idei első kendőm

Hadováltam már épp eleget az Amaryllis kendőről, itt az ideje, hogy megmutassam. Szerettem kötni, és nagyon vártam a végeredményt. Szerintem ilyen gyorsan még sose fejeztem be semmit, tíz nap alatt készen volt. Igaz, határidős tesztkötés volt, és már így is mindenki más elkészült egy hete rajtam kívül.

Fényképezéshez pedig a munkahelyi terasznál jobbat keresve se lehetne találni.
(Ámbár valójában még sose próbáltuk, szóval azért lehet, hogy igen :-)







A - valószínűleg csak "fajtársaknak" érdekes - részletek: Ravelry-projektoldal. 



2 megjegyzés:

  1. Már eredetiben is tetszett a kendő, és ez is nagyon szép lett. A színe különösen tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ez a kendő úgy lett ilyen, hogy nem is ilyennek terveztem :-D Valami sokkal egységesebb színű, ennél pirosasabb, és lényegesen vastagabb fonalat álmodtam hozzá, aztán - konkrétan ezért - el is mentem a gyapjúnapra, ahol az elképzeléseim egycsapásra megváltoztak. De nem bántam meg. :-D

      Törlés