2015. október 10., szombat

Viharos őszi szürkék

Amikor Luca nemrég játékot hirdetett az Árnika Műhelyben (ezt a játékot itt), az elejétől kezdve biztos voltam benne, hogy ez valami nekem való lesz, különben is mi, vadvirágok, tartsunk össze :-)

Amikor aztán a színinspirációs kihívásához közzétette az első palettát,



szinte ujjongó örömben törtem ki, annyira magaménak éreztem, mondjuk az eredeti terveim között az szerepelt, hogy elsősorban a legutolsó, kékes-petrolos árnyalattal fogok kezdeni valamit.

Aztán nem így lett, a szín is, az alapanyag is, meg a munkadarab is jó néhány változáson esett át még ötletcsíra korában, hogy aztán a végén az legyen, ami lett: horgolt ombre nyakmelegítő, vastag, pihepuha fonalból.


Eleinte azt hittem, jó lesz ilyen kis keskenynek, egyszínűnek.


De valahogy ragaszkodott a másik két csíkhoz, így lett végül igazán divatosan túlméretezett :-)

A világítóan aranysárga körtével pedig igazán jól állnak egymásnak. 

Minta: Annás horgolt nyakbavalói közül az Adria (Köszi a tippet, Bea! :-D )
Fonal: Drops Cloud, mindhárom színből 1-1 gombolyag
Horgolótű: 9 mm

6 megjegyzés:

  1. Tök jó lett a nyakmelengetőd :) Én is akarok valami szürkét művelni Luca játékára. Holnap feltúrom a fonalas dobozaimat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Túrtam én is, de SAJNOS nem volt semmi használható szürkém, kénytelen voltam venni pár gombolyagot :-D (És most megint kéne, mert a dilis Dani cápás sapkát akar éppen.)

      Törlés
    2. Jelentem, feltúrtam és (sajnos) akadt majdnemfekete, középszürke és fehér moherfonal, amiből holnap nekilátok egy kendőnek. Remélem, érvényes lesz így is, hogy fehér is kerül a képbe...
      És amúgy nem sok esélyem volt nem találni megfelelő fonalat, akkora készletet hörcsögöztem össze az évek során.
      A cápás sapka jó :)

      Törlés
    3. Nekem elég használhatatlan a fonalkészletem, mert jellemzően sokféléből van kevés. De időnként azért jönnek elő érdekességek :-)

      Törlés
  2. Jaj, de jó lett, és milyen "színes" így együtt ez a három szürke!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerencsére tényleg eléggé "mozgalmas" lett, és nem is komor. Csak kissé rövid talán. De így marad.

      Törlés