2015. szeptember 21., hétfő

Jópofa zöld boleró

Imádom a telefonos fényképezőgépemnek ezt a színcserélős funkcióját :-)
A Facebookon ugyan mutattam már ezt a vihargyorsasággal készült bolerót (amit aztán nyilván nem vettem fel, és simán lehet, hogy ezután már nem is fogok, mert arra az egy konkrét alkalomra készült, amikor nem vettem fel :-D ), de itt még nem örökítettem meg. Mivel igazából szép is lett, meg jó is lett, úgy döntöttem, azért legalább egy blogbejegyzés jár neki.


Fonal: egy szál Baby Supremo és egy szál Mohair összefogva
Tű: 4,5 és 4 mm

Tanulság: kötéspróba, kötéspróba, kötéspróba (mert nem lehet mindig ugyanekkora mázlim) 

4 megjegyzés:

  1. Nem is értem, miért nem akarod felvenni! A menyasszonyi ruhád alapruhájával tökéletes lenne Fradi meccsre! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, tényleg, oda úgyis tök gyakran járok. :-D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Ha tudnék kitalálni olyan összeállítást, amihez lehet, akkor biztos hordanám, mert amúgy tetszik. De az is lehet, hogy inkább örökbeadom valakinek :-)

      Törlés