2015. szeptember 23., szerda

eSKüvői összefoglaló

Bár lassan már illene leszakadnom az esküvős témáról, igazából most jöttem rá, hogy kreatívkodós szempontból még semmiféle összefoglalót nem készítettem róla.

Persze Kate Davies tervezőhöz képest a fasorba' se vagyok (nézzétek meg, miket tervezett és kötött magának is és a férjének is, eszméletlen), de én is nagyon szerettem volna legalább néhány apróságot saját kezűleg készíteni. Eredetileg eléggé nagyratörő terveim voltak (szerencsesüti a vendégeknek, kötött/horgolt stóla vagy boleró saját magamnak, horgolt füzér és csipkés mécsesek a kerti buliba, meg ilyenek), de aztán a hetek-hónapok csak teltek, én meg még mindig nem jutottam túl a tervezgetésen, szóval szépen egyesével elengedtem az ötleteimet, és csak annyit tartottam meg, amennyit a realitásoknál maradva meg is tudtam valósítani.

Ezeket sikerült: pici, hullámcsatra erősíthető virágdíszek, rózsás nyakláncok a koszorúsleánykáknak és magamnak (de a négyből az egyiket Beától kaptuk, így az ő keze is benne van), gyűrűpárna, amit horgolni és varrni is kellett, és amire a legbüszkébb vagyok: Dani nyakkendője, amit végül természetesen felvett :-)



A nyakláncot és a nyakkendőt korábban már bemutattam, a gyűrűpárna szívecskéje Annás kertjéből van, a párnához használt maradék pamutszatén meg a ruhámból, ami egyébként szintén sk, csak nem az én saját kezemmel készült, hanem A Matulaikrek varrták, illetve többnyire Zsuzsi varrta, Kriszti meg gondolom, drukkolt :-)

Nem lenne kerek a történet, ha nem egészíteném ki a profik által, de mégis külön csakis nekünk készített darabokkal. A meghívónkat - a Barkából sokaknak ismerős - Olgától kaptuk ajándékba, és nézzétek, mennyire hasonlítunk magunkra :-D  A gyűrűmre pillantva pedig nemcsak az jut eszembe, hogy a férjem húzta az ujjamra, hanem az is, hogy Anna barátnőm készítette.

Hát így raktuk mi össze az esküvőnket, csupa barát és kedves ismerős segítségével. Számomra nagy jelentősége van, hogy ennyi mindenkinek a keze nyomát viselte magán ez a nap. Ettől tényleg olyan KÖZÖS lett :-)




4 megjegyzés:

  1. Milyen szép lehetett! Gyönyörűek a leánykák meg a frizurád is a díszekkel, a nyakkendő meg így éles bevetésen egyenesen pazar. Isten éltessen benneteket még egyszer!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-) Én csak a képekről fogok emlékezni az egészre, mert annyira izgultunk, plusz minden erőmmel arra kellett koncentrálni, hogy a könnycsatornáimat valahogy szabályozzam (nem sikerült), szóval nagyjából semmi nem maradt meg abból, ami közben körülöttem történt :-)

      Törlés
  2. Nagyon jók ezek! Meg hogy vannak ilyenek! (A mi esküvőnkön anno semmi sk dolog nem volt - az egy meghívót leszámítva, mert eszembe nem jutott, hogy lehetne...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a legtöbb minden csak eszembe jutott :-) Aztán gondolat maradt szépen. De ami megvalósult, annak örülök. Olyan jó volt készülni :-)

      Törlés