2013. október 19., szombat

Macskafüles terepszínű sapka

Pár hete beugrottam a H&M-be, csak hogy úgy nagyjából beszkenneljem magamnak, mi van ott mostanában. Megláttam egy terepszínű kötött sapkát cicafülekkel. Ekkora marhaságot nekem nyilván azonnal fel kell próbálnom. A tükörképem láttán hangosan röhögtem, tehát megállapítottam, hogy ez a sapka nekem K.E.L.L., de fityiszt adok érte kétezer forintot.

Nem gondoltam, hogy ilyen könnyen kapok majd hozzá fonalat, de másnap már a kezemben volt a zsákmány. Ez pedig az én változatom terepmacskára: 


Minta: fejből, meg innen-onnan összeollózgatva, és Szilvi is segített. 
Fonal: a Fonalboltból, de tényleg :-D 
Tű: 4-es

3 megjegyzés:

  1. Szia.

    Ha nagyon szépen megkérlek, akkor tudnál nekem küldeni egy kötésmintát vagy egy egyszerű leírást a sapi kötéséről?

    Köszönöm előre is!

    Üdv: Anikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, ne haragudj, ezt nagyon későn olvastam. Kikerestem egy ingyenes alapsapkamintát, az alapján kötöttem. Felhajtós passzé után tizenvalahány cm simakötés, majd a kiválasztott leírás alapján fogyasztás. A macskafülekhez 3-3 szemet magic loop technikával körben kötöttem, mindkét oldal mindkét szélén mindig egyet-egyet szaporítva, akkor ilyen kétrétegű csúcsos háromszögek lettek. Leláncoltam, megfelelő állásban a sapka tetejére illesztettem, és a kötőfonallal odavarrtam.

      Törlés