2013. október 6., vasárnap

Eria "nemilyetakartam" mellény

Azt hiszem, januárban vagy februárban kezdtem egy közös kötés keretében. Megvoltam a hátával és a fél elejével, hiányzott az elejének a másik fele, a szegélyek és a nyak. Egy idő után beláttam, hogy nem leszek kész a többiekkel együtt, valamint nyáron erre semmi szükség, így parkolópályára tettem pontosan szeptember 25-ig. Akkor - vagyis khm, 23-án - volt egy tesztkendőnek a befejezési határideje, és utána még olyan lendületben voltam, hogy megembereltem magam, és készre kötöttem.
Bár majdnem 10 cm-rel hosszabb a mintában megadottnál, még így is rövidnek találom, és szerintem egy kicsit szűk is, de egy blokkolás még úgyis jár neki, valamennyit biztosan segít.

Ahhoz megint dupla adag elszánás kell, hogy a nagy piros gombokat a hátlapokkal együtt szépen felvarrjam mindkét oldalra, ezért a képen az összefércelt kiadás látható, mindenféle lógó hínárral.


Irdatlan mennyiségű Barka Ötórai Tea fonalból készült (55-60 dkg), 3,5 és 4 mm-es tűvel. 


4 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, és biztos jó meleg, nem?

    VálaszTörlés
  2. Folyton elfelejtem feltenni ide a rendes képeket, amikor már pontjótökéletes a mellény. Pedig hát közben az lett :-)

    VálaszTörlés
  3. Ismétlem magam : nekem ilyen is kell!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösd meg, szeretni fogod, szerintem nagyon jól kihasználható darab, én ősz óta hordom, gyakorlatilag néha még most is, mert még nincs igazán meleg kint. Nyáron azért valószínűleg elteszem majd egy időre :-)

      Törlés