2014. július 14., hétfő

Elkészült a Muir stóla!

Két nappal a határidő előtt fejeztem be, tegnap - hathatós mérnöki segítséggel - blokkoltam, mára megszáradt, és már vittem is dicsekedni és fényképezni, még mielőtt holnap átadnám ajándékba.

Majdnem három hónapig készült, bár az igaz, hogy nem folyamatosan kötöttem, és néha félre-félretettem, hogy például a gyorsabb sikerélmény kedvéért horgoljak egy kicsit, vagy hasonló :-)

Azt hiszem, végső tanulságként talán azt állapíthatnám meg, hogy csipkét kötni jó nagy szívás, viszont a végeredmény nagyon szép :-)


Ezen a felső képen én igyekszem bemutatni, de hiába húzom ki magam, alig látszom ki alóla. Igazából Sissynek jobban áll, de akárhogy szerette volna megtartani, csak kölcsönbe kaphatta meg :-D


Technikai részletek:
Fonal: púderrózsaszín Drops Lace, 1 gombolyag, meg egy pici (mondjuk legfeljebb 900 méter összesen)
Tű: 3,25 mm
Minta: Muir (Rosemary Hill), ingyenesen letölthető 



4 megjegyzés:

  1. Tök jól néz ki! És ha azt nézed, hogy majd egy kilométert kötöttél, akkor nem is olyan sok az az idő! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nagy igazság, hogy lassú munkához sok idő kell :-D De legalább kész. Jut is eszembe, még be kell csomagolnom.

      Törlés
  2. Ahh, meseszép, fantasztikus munka!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! (A célszemély arcára leszek még nagyon kíváncsi :-) )

      Törlés