2014. július 23., szerda

Alakuló kalap

Szóval az úgy volt, hogy a sokadik bontást megunva minta után néztem, és kiválasztottam ezt a leírást. Mondjuk a karimája nem tetszik, de ahogy néztem, pont úgy dolgozik a fejetető szaporításával, ahogy azt én is képzeltem. (Nem jól néztem, mert persze az enyém mégiscsak kicsit lapos lett, és nem olyan szép gömbölyű, mint az eredetiben, de most már egye kánya, így is klasszisokkal jobb, mint volt).

Amikor a felsőrésszel elkészültem, megint elmentem lopni, és most összegyűjtöttem egy karimát, mégpedig innen.

Most, hogy már ismerős(ebb) a rafia, bíztam benne, hogy amikor elkezdem szaporítani a karimát, abban a pillanatban szépen kifelé fog fordulni, mert különben idétlenül fog lógni az egész.

Horgolótűt, sőt mintát is váltottam ezen a ponton, és az eddigi 4,25-ös tűt meg a félpálcát lecseréltem 3,5-ös tűre és rövidpálcára. A karima harmadik soránál máris jól látható, ahogy szépen-okosan kikanyarodik, éppen úgy, ahogy azt vártam tőle.



Azért egyelőre nem török ki hangos örömujjongásban, mert még simán kiderülhet, hogy hülyén néz ki, de egyelőre ígéretes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése