2013. december 16., hétfő

Titkos tesztkötés volt

Még szeptember végén fejeztem be ezt a kendőt, de mivel a minta csak most, decemberben jelent meg, eddig nem mutogathattam.
Nem nagyon szoktam tesztelni, mert egy kicsit (értsd: borzasztóan) lassan kötök, és ezért többnyire nehéz betartanom a határidőket, de amikor megláttam a terveket meg a kötéspróbán a mintát, akkor már tudtam, hogy nekem annyi, és a finisben inkább megint ötkor fogok kelni egy hétig, de ezt a kendőt akkor is akarom. 

A negyedik gombolyagot az utolsó 30 szem leláncolásához kellett megkezdenem. Ígyjárás :-D





Fonal: zöldesszürke Drops Alpaca, 3 gombolyag, és egy pici a negyedikből
Tű: 3,25-ös körkötőtű (Szilvitől kölcsönbe :-D )
És a minta: Snowfall shawl, Muzsi, alias Kissné Molnár Zsuzsa tervezte. 
  






2 megjegyzés: