2017. október 26., csütörtök

Visszamenőleg

Ó, jaj, rémes, hogy három hónapja nem blogoltam itt semmit. Ez a Facebook teljesen elrontja az embert. Az ottani oldalt még csak-csak vezetgetem valahogy, de erre a szegényre végképp nem marad kapacitás, persze nem mindet a Facebook foglalja le, Zuzival azért _valamivel_ többet foglalkozom :-)

Pedig szépen apránként megyeget a kötés-horgolás, naná, hogy inkább babaméretben, és babajáték-témában.

Részt vettem életem első CAL-rendezvényén:



Aztán egy előkarácsonyi csereberén, ahol ezt a füzért horgoltam Orsinak, a Kavicscukor-blog gazdájának:


Fonal: Catania, a zsinórhoz egy szál vékony aranyszínű horgolófonallal összefogva
Tű: 3 mm

Kötöttem Zuzinak egy ilyen kis felsőt, mire kész lett, már csak mellénynek tudjuk használni, de nem baj, cuki:


Minta: Keeva
Fonal: Drops Belle
Tű: 3,5 mm

Megint beneveztem a PIF-játékba ezzel a horgolt babajáték-garnitúrával:


Minta: nincs, de az ötlet Timié, aki kapta. A behorgolást kellett kitalálni fejből, mert a leírások alapján nekem valahogy nem jött össze
Fonal: Catania
Tű: 2,5 mm



Minta: a róka fejecskéje a Cuddle Me Fox, a nagyinégyzet azért már megy fejből nagy nehézségek árán :-D 
Fonal: a változatosság kedvéért Catania
Tű: 3 mm


Minta: a szokásos butanyúl, Rattle Bunny Two-legged
Fonal: meglepő módon Catania
Tű: 3 mm


Aztán kellett Zuzinak egy új baglyos sapka, mert a tavaszit igencsak kinőtte őkelme:


Minta: kiindulásnak ez az Owl Hat, de már nem sok köze van hozzá :-D
Fonal: Drops Cotton Merino
Tű: 4 mm

És mivel vészesen közelgett az ősz, nekiálltam egy kardigánnak is:


Minta: Hyphen
Fonal: az örök szerelmem, az ex-Mosó Masa, vagyis Lana Gatto Nuovo Irlanda
Tű: 4 mm

Valamikor menet közben kipróbáltam az ajándék muslicamintát Lalylala bogaras könyvéből:


Minta: előzetes ebből a könyvből
Fonal: félek, hogy csak ismételgetem magamat, de Catania :-D
Tű: 3 mm


És egy Ákos nevű kisfiúnak is készítettem egy csíkos sapkát, amit egy az egyben ő választott és tervezett meg magának:


Minta: Wooly Wormheadtől a Bimple
Fonal: Mosó Masa/Lana Gatto Nuovo Irlanda, a körbehorgoláshoz és az I-cordhoz ha minden igaz, akkor talán a Supremo vagy a Baby Supremo
Tű: 4 mm

Ja, és ilyen sapkája egyébként Zuzinak is van, csak pirosban :-)


Ld. fent, csak a körbehorgolás és az I-cord valami Manosból van, szóval igencsak luxusmegkötőt kapott :-)

Úgy nagyjából ez a helyzet. Van persze folyamatban is egy és más... Remélem, nem három hónap múlva jutok ide velük legközelebb.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz dolgokat csináltál, csoda, hogy a FB (ja, és Zuzi.... :-)) mellett ennyi rengeteg mindenre van időd! A ruha-mellény jelenség nálunk is elég rendszeres. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ruhának indul, és valahol útközben mellénnyé változik? Ezt jó tudni :-D Zuzi januárban lesz egyéves, és szeretnék neki egy ruhácskát kötni, de lélekben akkor felkészülök rá, hogy esetleg a második születésnapjára lesz belőle mellény :-D

      Törlés