2017. január 5., csütörtök

Csörgős nyuszi

Ez a buta arcú nyuszi már régóta tetszett, hát most végre meg lehetett horgolni. A minta borzasztó egyszerű, könnyű követni, sőt, ránézésre akár fejből is mehet.
Mindenesetre két lényeges változtatást is végeztem rajta, mert nem minden szempontból volt teljesen kisbaba-kompatibilis.

1) Az egyik szeme körül fehér "monokli" van, ez az eredeti darabnál filcből készült. Kivágtam én is filcből, odarögzítettem, aztán rájöttem, hogy egy rafkós kisbaba ezt simán le tudja rágni. Akkor inkább körben odaöltögettem, de a cérna a puha filcbe minden öltésnél csúnyán belevágott. Mivel ez meg így ronda volt, le is szedtem inkább az egészet, és horgoltam egy fehér kört, odavarrtam alaposan, baba legyen a talpán, aki most onnan lecsócsálja.

2) Ugyanilyen megfontolásból lecseréltem a farkincáját is, ami eredetileg simán egy pompon, na de azt is viszonylag könnyen szét lehet húzogatni, és/vagy megenni. Ehelyett is horgoltam inkább egy gömböt, amit odavarrtam a jószág hátulsó feléhez.

+1 A hímzett szemeket én nem szeretem, biztonsági szemet használok helyette, amitől sokan ódzkodnak, de én valóban biztonságosnak találom. Elég valószínűtlen, hogy egy baba kiszerelje a helyéről, amikor direkt se egyszerű eltávolítani, ha az ember egyszer véletlenül rossz helyre rakta. Szóval ez a tapsi is olyat kapott. Szerintem jobban járt :-)


Fonal: Catania a Fonalbolt.com-ról
: 3 mm
Csörgő: az 1001 fonaltól


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése