2015. január 1., csütörtök

Az idei első

Persze ezt tavaly (a múlt héten :-D ) kezdtem, és igazából nincs is még kész, de majd amikor az utókor a munkásságomat tanulmányozza, akkor milyen érdekes lesz tudni, melyik volt az a projekt, amelyikkel az újévet indítottam, szinte átkötöttem magam 2014-ből 2015-be. 

Juditka óránként ellenőrzi a haladást, és nem elégedett... de nem tudok gyorsabban kötni. Viszont van még 3 napom, addig azért meglesz.


A sálhoz a Renfrew sapka mintáját használtam fel. 
Fonal: Morbidone (3 gombolyag a végcél, eddig 2 van benne, olyan 120 cm most)
Tű: 4 mm

5 megjegyzés:

  1. Köszi, igyekszem! Már becsatlakoztattam a harmadik gombolyagot :-)

    VálaszTörlés
  2. Szép sál, elhiszem, hogy türelmetlenül várják :) És buék!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap (azaz 4-én) délelőtt lett kész az utolsó száleldolgozás is, délután pedig indult vissza a Tulajdonos Miskolcra :-D Szóval eléggé ki volt centizve, de sikerüüüüült! És tényleg BÚÉK! :-)

      Törlés