2014. november 25., kedd

Én igazán megpróbáltam mellényt kötni

Tegnap ledobtam a láncot, hogy abból a leírásból, amiben *1 fordított, 4 simát ismételgetünk, majd a sor végén 6 sima szerepel, a büdös életben nem lesz bordás passzéminta, ha fordulás után a tervező úgy gondolja, hogy jó ötlet 6 sima és HÁROM fordított után *1sima, 4 fordítottal folytatni.

Aztán ma megtaláltam a mellény fényképe mellett a "click to zoom" feliratot, és amikor eszerint cselekedtem, a kinagyított képen nyilvánvalóvá vált, hogy ez nem is a hagyományos 4-1-es passzéminta, hanem pirinyó rizskötés van a sima bordák között, de mindegy, mert tegnap már eldobtam az agyam, és lebontottam mind a 6 sort, ami már készen volt. Végül is nem baj, mert egyébként is el volt az már rontva akkor.

Szóval hiába örültem, hogy harmadik nekifutásra legalább a kötéspróbám stimmelt, valahogy mégis úgy alakult, hogy Dani mamájának a mellényét el is kezdtem, meg nem is.
De ránézésre inkább nem :-)

Majd ha egyszer mégis, akkor ez lesz: http://www.yarnspirations.com/patterns/diamond-texture-vest.html



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése