2014. október 28., kedd

A világítós fonal visszatér

Tavaly vettem a Fonalboltban "világítós" piros fonalat (Schachenmayr Lumio), ami arról híres, hogy irdatlan vastag, kb. 75 méter a tízdekás gombolyag, és pont úgy van kiszámolva, hogy egy gombolyagból kijön egy sapka, benga nagy bojttal a tetején. Világítani persze igazából nem világít, de van benne egy vékony fényvisszaverő szál, ezért ha pl. az embert lefényképezik vakuval Lumio-sapkában, akkor nagyon szépen fog sziporkázni a feje a képen :-)

A megvalósításra végül nem került sor tavaly télen, de mindenesetre vettem egy gombolyag sötétkéket is, hogy abból meg majd Daninak lesz mondjuk egy nyakmelegítő, merthogy az fix, hogy ő az utcára nem fog kilépni  egy ilyen sapkában, viszont a fényvisszaverős fonal szerinte is vicces.

Tegnap este aztán újra előkerült a két Lumio, és kitaláljátok, mi lesz belőlük?
A kékből még én se tudom.
A pirosat viszont elkunyerálta Dani... sapkának :-D

(Kilences tűvel kötni brutális.)




3 megjegyzés:

  1. Uhh, egyszer kötöttem nyolcas tűvel egy kötésmintát, aztán magából a kötésből már nem lett semmi... Azt a műfajt még szoknom kell. Hozd majd a sapit megmutatni! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem elvileg folyamatban van egy kardigánom Nako Sport Woolbol, hatossal kell kötni, de már az is túl vastag. A nagyon vékony tű is büntet, de az inkább csak nem halad, és nem az van, hogy kitörik tőle a csuklóm :-D 4-5 mm az ideális tűméret nekem.

      A sapit pedig feltétlenül hozom majd! :-)

      Törlés