2014. május 8., csütörtök

Árnika körbeért

Azt írja ez a Luca, hogy 360 fokos fordulatot vett az élete. Először azt hittem, biztos elrontotta, és valójában a 180-ra gondolt, már épp kezdtem volna belekötni, aztán rájöttem, hogy igazából teljesen jól van ez így. Tény, hogy körbefordult vele a világ rendesen, de most ugyanoda érkezett, mint ahonnan indult, és ahol a helye van: kézimunkabirodalmat építget!

Szóval olvassátok, szeressétek, kísérjétek figyelemmel az Árnika Műhely bejegyzéseit, és egy kicsit később majd az Árnika Impressions webshopot!

A logót szigorúan a szerző hozzájárulása nélkül tettem közzé. Forrás: Árnika Műhely.



4 megjegyzés:

  1. "Szigorúan a szerző hozzájárulása nélkül.... " :-) Nagyon komoly! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, de nem úgy volt, hogy megtiltotta, és mégis felraktam :-D Csak nem kérdeztem meg előbb, de azóta már tudja :-)

      Törlés
  2. :) Köszönöm szépen az ajánlást, és hogy kitetted a logót! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legjobbkor jöttél, még mielőtt a hülye szövegeim miatt elvisz az internetrendőrség :-)

      Törlés