2014. február 17., hétfő

Kész a zokni!

A megkezdett gombolyagokból származó, majdhogynem centire kiszámolt fonalból nem sikerült olyan hosszú szárat kötni a zokninak, mint amekkorát eredetileg terveztem, de a boldog - és türelmetlen - tulajdonos azt mondta, hogy inkább ne szerezzek hozzá további feketét, amivel meghosszabbíthatom a passzét, mert neki elég hosszú a nadrágja, és úgyse fog kilátszani, hogy mekkora a zokni.

Így aztán logisztikáztam és plasztikáztam. Egyikből kicsit lebontottam, másikhoz kicsit hozzákötöttem, a 2,5 mm-es tű helyett 3-assal láncoltam le (mert a vékonyabb tűvel még a Jeny-féle meglepően rugalmas leláncolás is - Jeny's surprisingly stretchy bind off,  lásd itt - meglepően szűknek bizonyult, és a zokni nem ment fel). Ez a külalakjának nem tett jót, viszont cserébe így már lehet használni, szóval végül is előnyös üzlet.

Az mondjuk röhej, hogy másfél hónapot vacakoltam vele, de ahogy a régi bölcs mondás tartja: lassú munkához sok idő kell :-D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése