2013. szeptember 6., péntek

Elefántkölyök

Egy kicsit villogok még a régebben készült dolgaimmal is, bár tulajdonképpen ez a kiselefánt annyira nem is csalás, mert a zöld kalappal egy időben horgoltam. Persze ennek a mintáját nem én találtam ki, ekkora tótumfaktum még nem vagyok, meg amúgy se nagyon szoktam amigurumit horgolni.

Ezek után viszont kelleni fog, mert mondták a cimborámék, hogy akkor leszek szíves egy ugyanilyet rózsaszínben.




Ezt a jószágot eredetileg az unokaöcsémnek szántam, de lenéző grimasszal fordult el tőle, mert nincs se kereke, se ajtaja, innentől tuti, hogy ez nem busz, meg nem is metró, tehát nem kell. Pedig szerintem cuki :-)

A mintája innen van, ha esetleg másnak is ficeregni kezdene a horgolótű a kezében.
(Fonal: Barka Bóbita; tű: 2 mm)



2 megjegyzés:

  1. Horgolj neki még egyet, és csinálok alá kerekes falapot, akkor gurulni is fog. Tényleg! Tök cuki lenne. :)

    VálaszTörlés
  2. Úgyis kell még egyet csinálnom, sőt lehet, hogy kettőt is, de emiatt most kicsit szívom a fogam, mert annyira azért nem volt kaland :-D

    VálaszTörlés